اس ام اس تولد


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام سرگردان دیاری هستم که مردمانش کر و کورند در ظاهر انسان هستند.خسته نمیشوند از نگه داشتن نقاب هایشان در پشت نقابشان هزاران نقاب دیگر دارند و هیچگاه خسته نمیشوند از نگه داشتن اون,بدنیال شهوت هستند و خوشگذارنی اگر محبت ببیند,اگر لطف ببینند سریع میگن حقمون بود و بیشعوری یعنی اینکه لطف دیگران را وظیفه آنان پنداشتن . . . . . . . . . . .با تبادل لینک موافقم. لینک کنید و اطلاع دهید همه رو لینک میکنم.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نوازش عشق و آدرس patlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 243
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 125
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 140
:: بازدید ماه : 1303
:: بازدید سال : 4892
:: بازدید کلی : 80651

RSS

Powered By
loxblog.Com

نوازش عشق

اس ام اس تولد
چهار شنبه 13 اسفند 1393 ساعت 19:29 | بازدید : 210 | نوشته ‌شده به دست ADRIFT | ( نظرات )
دقت کردین‏!‏‏
هرسال که تولدتون میشه یک سال به عمرتون اضافه میشه
و یک سال از عمرتون کم میشه‏!‏‏!‏‏!‏
فردا تولدمه
 
روز تولدت بهترین روز عمرم است
روزی كه باتپش های تند تند قلبت
شروع به زندگی كردی و نام تو درقلبم رویید.
بهترینم تولدت مبارك
 
من از جنس آبانم.. تو از جنس اسفند..
اگر کنارم بمانی.. پاییز و زمستان را باهم در می آمیزم...
و می بینی روز تولدت را که باران می بارد
 درحالیکه باهم آدم برفی ساخته ایم!
 
شاد باش برای ارامش بخش ترین
فرشته آسمانی زمینی ک برای
نجات بی منت من , از عرش ب
 فرش گام نهاده.
 
تولد تو " تولد من است!
چون وقتی تو می آیی من زندگی میکنم...
پس تولدمان مبارک..
 
بهترینم بهترین آرزو را
برای بهترین روزهایت آرزومندم.
تولدت مبارک
 
میدونم منتظری تبریک بهت بگن!
میدونم یه اس که میاد فکر میکنی تبریکه!
میدونم فک کردی ما یادمون نبوده،
ولی....من یادم بود!
تولدت مبارک عزیزم!
 
تماشای دوازدهمین شفق از دومین ماه پاییز
یادآور حضور لطیف توست در دل معطر هستی...
سالروز زمینی شدنت مبارك
 
مهربانم،
عمرت به شیوه ی باران پُـــر از تکرارِ طراوت باد...
میلادت مبارک
 
امروز تولد كسی است...
كسی خوب...
كسی كه مثل هیچ كس نیست...
كسی كه لبخندهایش بوی طراوت باران وبهار دارد...
 
روشن ترین ستاره
شب در چشمان توست "وقتی که میخندی"..
زندگی ات بی غروب باد تولدت ستاره باران
 
روز تولدت مبارک شد با تولد تُ
مبارک یعنی پر برکت
همه روزهای من با تو مبارکه
دعا و تلاش میکنم تا بهترین های گذشتت بدترین های آیندت باشه
 
وقتی ب دنیا اومدم خدا بهم زندگی داد
وقتی ب دنیا اومدی خدا ی دلیل برای زندگیم داد
وقتی تُ رو دیدم خدا ب زندگیم معنا داد
امروز تولد تُ ئه ولی سالگرد لطف خدا ب منه
ب خودم تبریک میگم ک ب دنیا اومدی
 
تولدت مبارک....
ساده ترین
قشنگ ترین و بهترین تبریک تولده دنیاس!!!!
 موافقین؟؟



:: موضوعات مرتبط: دوستانه , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس تولد | تبریک تولد دوستانه | تبریک تولد عاشقانه | تبریک تولد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: