اس ام اس عید نوروز ۹۴


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام سرگردان دیاری هستم که مردمانش کر و کورند در ظاهر انسان هستند.خسته نمیشوند از نگه داشتن نقاب هایشان در پشت نقابشان هزاران نقاب دیگر دارند و هیچگاه خسته نمیشوند از نگه داشتن اون,بدنیال شهوت هستند و خوشگذارنی اگر محبت ببیند,اگر لطف ببینند سریع میگن حقمون بود و بیشعوری یعنی اینکه لطف دیگران را وظیفه آنان پنداشتن . . . . . . . . . . .با تبادل لینک موافقم. لینک کنید و اطلاع دهید همه رو لینک میکنم.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نوازش عشق و آدرس patlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 243
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 127
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 142
:: بازدید ماه : 1305
:: بازدید سال : 4894
:: بازدید کلی : 80653

RSS

Powered By
loxblog.Com

نوازش عشق

اس ام اس عید نوروز ۹۴
پنج شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 13:53 | بازدید : 183 | نوشته ‌شده به دست ADRIFT | ( نظرات )

 

بــــاز کـــن پـــنــجـــــره هـــا را

و بـــهـــاران را بـــــاور کـــن … ! “

نوروز ۹۴ مـــبــــارک

.

.

.

 

آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری

آغاز روزهایی باشد که آرزو داری

نوروز ۹۴ مبارک

.

.

.

 

خوش آن دمی که بهاران قرارمان باشد

ظهور مهدی زهرا بهارمان باشد . . .

عید تان مبارک باد

.

.

.

 

نوروز پیامبر مهر است که مرا وامی دارد تنها به خاطر تو دوست داشتن را یاد بگیرم

نوروز ۹۴ مبارک !

 

.

.

.

بس که بد میگذرد “زندگی “اهل جهان

مردم از عمر چو سالی گذرد “عید” کنند…

.

.

.

عید آمد و جهان دگرگون شد

این دگرگونی بر تو مبارک

.

.

.

لحظه ای که سال تحویل می شه

تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی

کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه

تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه.

.

.

.

نوروز ۹۴

یک صلوات واسه کسایی که سال قبل پیش ما بودن و الان اسیر خاک هستند

بهترین ها روبراتون ارزو دارم.

سال نو مبارک.

.

.

.

این عید به نور فاطمیه زیباست

روزیه تمام سال من با زهراست

با بردن نام فاطمه فهمیدم

سالی که نکوست از بهارش پیداست

در پناه مهدی فاطمه باشید.

.

.

.

♡♡♥♥♥ دعای قشنگ برای آخرین ماه سال ♥♥♥♡♡

ﺩﻋﺎ کنیم هیچکس ﺩﻟﺶ ﻧﮕﯿﺮﻩ…
ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﺧﺪﺍ ﯾﻪ ﻫﻢ ﺻﺤﺒﺖ ﺧﻮﺏ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﺳﺮ ﺭﺍﻫﺶ…

ﺩﻋﺎ کنیم ﻫﯿﭽﮑﺪﻭممون ﺍﺷﮑﯽ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﻧﯿﺎﺩ…
ﺍگرم اﻭﻣﺪ ﺍﺯ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﺑﺎﺷﻪ…

ﺩﻋﺎ کنیم ﻫﯿﭽﮑﯽ ﺩﻟﺶ ﭘﺮ ﻧﺸﻪ…
ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﭘﺮ ﺷﺪ ﭘﺮ ﺑﺸﻪ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ وﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ…

ﺩﻋﺎ کنیم هیچکی ﻧﺎ ﺍﻣﯿﺪ ﻧﺸﻪ…
ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﺷﺪ ﺧﺪﺍ ﺯﻭﺩ ﯾﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻬﺶ ﺑﺪﻩ…

دعا کنیم عزیزانمون در سلامت کامل باشن…
اگرم کسی عزیزش رو از دست داده روحش شاد باشه…

ﺩﻋﺎ کنیم ﻫﺮ ﮐﯽ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺗﻮ ﺩﻟﺶ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﺳﻪ…

و ﺩﻋﺎ کنیم حکمت خدا با آرزوهامون یکی باشه…

لایک کن دیگه باشه؟

.

.

.

به من بگو عید در راه است…
بگو خانه تکانی، رخت نو، سبزه ،ماهی و …نفس عمیق… همه را دوست دارم…مگر می شود لحظه های سال تحویل را دوست نداشت؟ بوی عود و خنکایی که فقط در روز اول فروردین جریان دارد و آن تق تق آغاز سال… همیشه آرزو می کنم که سالی که در راه است بهتر از سال رفته باشد،لااقل برای من… بگذار بگویند خود خواه است. اعتراف می کنم که هستم. ولی انگار این داستان تکراری پایان ندارد…این که من آرزو کنم و کسی به روی خودش نیاورد ؛ این که آخر سال باز من باشم و آرزویی که سال هاست دوره می شود و شاید هم برآورده شود و من بی خبر… اصلاً بی خبری بخش انکار نشدنی من است و چه خوب است این بی خبری. چه خوب است این سرگردانی که با دنیا عوضش نمی کنم… این روزها فقط به این فکر می کنم در آن لحظه های پایان سال و در آن لحظه های آغاز سال دلم کدام آرزویش را به یاد می آورد…




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , مناسبتی , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس مناسبتی | اس ام اس تبریک عید | نوروز 94| عید 94| تبریک نوروز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: