چگونه مانع سرقت اینترنتی حساب بانکی خود شویم؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام سرگردان دیاری هستم که مردمانش کر و کورند در ظاهر انسان هستند.خسته نمیشوند از نگه داشتن نقاب هایشان در پشت نقابشان هزاران نقاب دیگر دارند و هیچگاه خسته نمیشوند از نگه داشتن اون,بدنیال شهوت هستند و خوشگذارنی اگر محبت ببیند,اگر لطف ببینند سریع میگن حقمون بود و بیشعوری یعنی اینکه لطف دیگران را وظیفه آنان پنداشتن . . . . . . . . . . .با تبادل لینک موافقم. لینک کنید و اطلاع دهید همه رو لینک میکنم.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نوازش عشق و آدرس patlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 243
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 90
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 105
:: بازدید ماه : 1268
:: بازدید سال : 4857
:: بازدید کلی : 80616

RSS

Powered By
loxblog.Com

نوازش عشق

چگونه مانع سرقت اینترنتی حساب بانکی خود شویم؟
پنج شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 19:16 | بازدید : 261 | نوشته ‌شده به دست ADRIFT | ( نظرات )

موضوع امنیت در سیستم‌های بانکی نیز تاکنون یکی از پر بحث‌ترین‌ها بوده است که در آن ممکن است میلیون‌ها تومان پول از حسابی سرقت شود. پس بهتر است کاربران در خرید‌های اینترنتی خود دقت بیشتری بکنند تا دچار چنین مشکلات و صفحات فیشینگ نباشند.

internet-security

برخی سایت‌های به ظاهر فروشگاهی وجود دارند که در آن‌ها کاربر قصد خرید یک محصول را دارد و سپس توسط سایت به صفحه دیگری منتقل می‌شود که در ظاهر شباهت بسیار زیادی به پایانه‌های فروشگاهی دارد اما در واقع صفحه‌ای جعلی است و تنها سایت مورد نظر تصمیم دارد تا از طریق آن اطلاعات حساب بانکی شما را سرقت کند. پس با این اوصاف بهتر است همیشه از فروشگاه‌های اینترنتی‌ای خرید کنید که دارانی نماید الکترونیکی هستند که با کلیک بر روی آن می‌توانید به مشخصات سایت و… از طریق وب‌سایت enamad.ir دسترسی یابید. البته توجه کنید که برخی سایت‌ها نیز تصویر این نماد الکترونیکی را قرار می‌دهند که در واقع جعلی هستند و تنها راه شناختن این مورد کلیک بر روی آن است.

13a643861c0ffb39c98f2ad9ee4280f8d0df1f4e

علاوه بر این بهتر است در پایانه‌های خرید بانکی از کیبورد مجازی استفاده کنید تا افراد سود جو نتوانند آن‌ها را مشاهده کنند. در این موارد برخی افراد از کیبورد کامپیوتر خود برای وارد کردن اطلاعات استفاده می‌کنند که می‌تواند مشکل ساز باشد و بهتر است از طریق کیبورد مجازی موجود در صفحه سایت استفاده نمایید.

شما با رعایت این نکات در خرید‌های اینترنتی خود کمترین امکان را برای سود جو‌ها قرار می‌دهید تا از شما سرقت کنند و تقریبا می‌توانید با رعایت این موارد امنیت نسبتا مناسبی را برای خود تامین کنید.




:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , فناوری , ,
:: برچسب‌ها: اخبار روز | اخبار فناوری | ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: